Idem, idem, a nikako da stignem...

28.02.2015.

... mislim, mislim, a nikako da smislim... kad ću se vratiti... nut...

Da sad ne krećem u markove konake o tome, kud sam, di sam, i što radim... zujo... k'o ovaj žućko sam, s očima na laštik. Zujim tamo-vamo, uzbrdo-nizbrdo, okolo-naokolo, svakamo i nikamo... al' ne dajte se naprečac navući na priče o pčelici Maji, jer... Miki pije da je zaboravi, a ja, eto, zujim da ne pijem... rolleyes...
Al' ostavimo žestice za slijedeće runde, jer... još Hrvatska ni propala, dok mi pjevamo... pjeva...



Pjevačko društvo Marjan - Govori tiše (moj spot)


Pjevačko društvo Marjan - Ella Ee (moj spot)

Ugodno druženje uz fotografiju i pjesmu (uz koju je i detaljniji tekst događanja), uz dobar je osjećaj iznjedrilo i ove snimke, kojima prenosim dio dobre atmosfere sa otvorenja izložbe. Zar nisu sjajne Marjanke... thumbup...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.