Igra duše i tijela

05.11.2014.


... dušo moja, ja ne znam više...
......... koliko dugo ovdje stojim...
............... dok slušam kako liju kiše...
..................... pod mračnim prozorima tvojim...

... dušo moja i kada krenem...
......... tako bih rado da se vratim...
............... ti ne znaš da je pola mene...
..................... ostalo s' tobom da te prati...

... ostalo s tobom da te ljubi...
......... kad budeš sama i bude zima...
..................... jer ja sam ona koja gubi...
................................. i prije nego išta ima...



Amira Medunjanin - Dušo moja

... dušo moja, ti umorna si...
......... i bez tebe ti ležaj spremam...
............... na nekoj zvijezdi što se gasi...
..................... ja tražim svijetlo kojeg nemam...

... pod hladnim nebom iznad granja...
............ stavi'ćeš glavu na moje grudi...
..................... jer ja sam ona koja sanja...
........................... i zato neću da te budim...


Oznake: igra srca i razuma

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.