Jadikovka kamena

14.06.2014.


Vratite me u gromade, u klisure, u spletove gorja.

Image and video hosting by TinyPic

U zakone vječnosti moje djevičanstvo.

Image and video hosting by TinyPic

Bacite u mora, u oceane, gromovima predajte me.

Image and video hosting by TinyPic

Vladari zemlje, mir i san mi dajte.
Neka vojske vaše ne zvone kopitama.
Neka suze ne teku.
Izvadite me iz pločnika i ulica, iz pragova tamnica i katedrala.


Image and video hosting by TinyPic

Neka me munje i bure biju.

Image and video hosting by TinyPic

I zvijezde da me krune.

Image and video hosting by TinyPic

I ti, ruko koja dižeš dlijeto,
ne daj mi život čovjeka.


Image and video hosting by TinyPic

Ne daj mi srce i razum i oči koje gledaju.

Image and video hosting <br />
by TinyPic

U mramorna mora, u sne i magle vratite me.

Image and video hosting by TinyPic

Vladari zemlje, mir i san mi dajte.

Image and video hosting by TinyPic

I ti, ruko koja dižeš dlijeto, ne budi me.
Ne daj mi oči koje gledaju zločin.


Image and video hosting by TinyPic

stihovi: Jure Kaštelan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.