Da je meni...

04.09.2013.

......... sve ljubavi 'ko je kuša, nisu ka' i ljubav tvoja ...
............... zato lutam ... srce slušam ... tebe tražim draga moja ...

......... ta mi čežnja tilom struji, jer te duša ljubit' mora ...
............... cili sam ti u oluji ... ti si moja zvizda mora ...



Da je meni ljubit tebe - Klapa Maslina

......... da je meni ljubit' tebe, pa tu sriću vinom zalit' ...
............... da je umrit' istog trena, ne bi ima za čim žalit' ...

......... da je meni ljubit' tebe, ne bi tija većeg dara ...
............... nego da mi srce ljubi, pravu ljubav iz njedara ...

......... ti mi uvik činiš radost, u srcu što za te bije ...
............... ubralo je vrime mladost, ali moju ljubav nije ...



...... i čiča mića... tu tek počinje prava priča wink... a kome puno, kome malo... kome pravo, kome krivo... meni je baš po miri, mada mi izbor nije bio nimalo lak... da samo znate, koliko je još dobrih pjesama trebalo otpjevati pjeva... e sad, ili sam ja porebambila, ili su se svi mogući i nemogući tekstopisci urotili pisat' samo za mene cerek... a bi'će sam porebambila plutajući u bestežinskom stanju lud... pa bi bilo dobro da se oglasim sa Majčice Zemljice naughty... jer, dok ja blaženo sanjarim, toliko toga mi pobigne kroz prste, a tribalo bi i to nekako ulovit' zujo


Oznake: daje meni ljubit tebe... klapa maslina

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.