Otvori mi svoje dvore...

03.09.2013.

............ pita'ćeš mi oči da te cilu vidin ...
.................. da se za nevera sav u tebe sklonin ...
........................ pruži'ćeš mi libar tvoju rič da slidin ...
.............................. pita'ćeš me 'jubav da ti je poklonin ...

............ bi'ćeš za me uvik ona tvrda stina ...
.................. ča mi život kroji ča mi sidro čuva ...
........................ dili'ćemo svitlost dok je loz' i vina ...
.............................. grija'ćeš me tilon dok je sna i kruva ...



Otvori mi svoje dvore - Klapa Cambi

............ otvori mi svoje dvore ...
.................. i iznesi vino, kruh i sol ...
........................ nek' se s nama ljulja more ...
.............................. i podili poste'ju i stol ...

............ i daj mi još svoga zlata ...
.................. svaki uzdah svaki božji tren ...
........................ i otvori širom vrata ...
.............................. da u tvome ... da u tvome krilu počinen ...

............ da ti dane svitlan, posipjen te cvićen ...
.................. sve najlipše riči po tvom glasu štiman ...
........................ priko cile vale ime tvoje vičen ...
.............................. od tvoje san vire i kad zabeštiman ...



...... nastavlja se pjeva ......


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.