Ti se smiluj, pa mi vrati...

22.08.2013.


............ da mi te još jednom vidit' ...
.................. smokvu zrilu, punu šesti ...
........................ prije nego ću osidit' ...
.............................. da mi te još jednom sresti ...

............ da mi te još jednom taknit' ...
.................. tilo sakriti od bure ...
........................ more moga bi razmaknit' ...
.............................. a ne mogu tvoje škure ...



Moje izgubljeno blago - Tedi Spalato

............ za mladost vrimena nima ...
.................. a za 'jubav fali srca ...
........................ puklo je ka' tvrda stina ...
.............................. pa bez tebe jedva kuca ...

............ pasali su lipi sati ...
.................. i odnili ča in drago ...
........................ Ti se smiluj ... pa mi vrati ...
.............................. moje izgubljeno blago ...



......... nastavlja se pjeva ...... kad se vratim sa škoja sretan kiss mah...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.