Ako se potrefi da projdeš mojin dvoron...

29.03.2012.

~~~ P R O V I D E N C A ~~~


Providenca - Tonči Huljić, Madre Badessa Ft Petar Grašo

~~~~~~ ako se potrefi da projdeš
~~~~~~~~~~~~ mojin dvoron taman tu di triba
~~~ Providenca ~~~ to bi bila
~~~~~~ da mi do' da mi dojdeš
~~~~~~~~~~~~ da mi do' da mi dojdeš
~~~ ka' likarija ~~~

~~~ Providenca ~~~ to bi bila
~~~~~~ da mi do' da mi dojdeš
~~~~~~~~~~~~ da mi do' da mi dojdeš
~~~ ka' likarija ~~~

~~~~~~ ako se potrefi da projdeš
~~~~~~~~~~~~ dok me mladost još u krilu ziba
~~~~~~ ako se potrefi da projdeš
~~~~~~~~~~~~ mojin dvoron taman tu di triba
~~~ Providenca ~~~ to bi bila
~~~~~~ da mi doj' da mi dojdeš
~~~~~~~~~~~~ da mi doj' da mi dojdeš
~~~ ka' likarija ~~~

~~~ Providenca ~~~ Providenca ~~~ to bi bila
~~~~~~ da mi doj' da mi dojdeš
~~~~~~~~~~~~ da mi doj' da mi dojdeš
~~~ ka' likarija ~~~

~~~~~~ da mi doj' da mi dojdeš
~~~~~~~~~~~~ da mi doj' da mi dojdeš
~~~ ka' likarija ~~~


Oznake: providenca... ako se potrefi da projdeš... ka' lik

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.