ponedjeljak, 22.01.2024.

Svaštarije

Opet nekako prođu dani, a da ne napišem ni slova.

Nisam još pospremila božićna drvca. Pospremila sam ostale ukrase i božićno selo, a toga je kod mene bome poprilično. Ovih dana ću i borove. Osjećam da vrijeme opet nekako leti. Nije da mi proklizi kroz prste. Svašta i napravim. Ali ne znam kako je već 22.1. samo tako odjednom.

Vikend 13./14.1. bili smo u Gorskom kotaru. Išli smo se sanjkati na sanjkalište "Gorski sjaj" u Kupjaku. Bilo je još nešto snijega po Gorskom kotaru, ali na sanjkalištu su još napravili i umjetni tako da smo svi uživali.

Prespavali smo u hotelu Frankopan u Ogulinu. Jednom smo nekako slučajno završili u Ogulinu i baš nam se svidio. Helena voli ići u kuću bajke Ivane Brlić-Mažuranić pa smo ju i ovaj put posjetili.

Malo smo se provezli kroz Mrkopalj i do Begovog Razdolja pa se i tamo još malo sanjkali.

Upisala sam se na radionicu kreativnog pisanja i sad to imam svaki četvrtak od 18 do 21h i tako do ožujka. Nadam se da neću odustati.

U petak nam je i u Bjelovaru pao snijeg i obradovao i klince i nas. Sanjkali smo se po Bjelovaru na mjestima gdje smo se sanjkali i u djetinjstvu. Šteta što se snijeg potroši i otopi. Na mjestima se pretvorio u blato, ali evo danas je baš dosta hladno pa možda bude za još koji spust.

Pročitala sam i drugu knjigu u 2024. i počela treću, pa onda i još jednu za zadaću s radionice. Nekako slabo vremena imam za čitanje ovih dana. Kad bi samo dan potrajao duplo duže! Počela sam malo i raditi na fotoknjizi. Stalno sam u zaostatku. Evo sad tek krenula slagati slike od ljeta 2023, a imam i neki period koji nisam uopće posložila. Morat ću se vratiti na to.

Ovu sam knjigu pročitala.
Angela Marsons: Mrtva istina



Neka prehlada me lovi. Valjda će brzo proći.

- 16:43 - Ostavi trag (5) - Isprintaj - #