utorak, 08.03.2022.

Ukrasi i pokloni

Kad već svi pišu na sve strane, onda evo i ja. Drage moje čitateljice, sretan vam Dan žena. Uživajte danas što više.



Prekjučer smo Helena i ja izvukle neke ukrase za Uskrs pa je jedan dio i odnijela u vrtić. Ona vam inače jako voli nositi stvari u vrtić i jako voli poklanjati nešto pa tako često odnese i pokloni vrtiću ili prijateljicama. Obično radi i neke paketiće za Valentinovo za cijelu grupu (ovo je nažalost provela u izolaciji pa nije), svetog Nikolu, Božić i tako svašta. Pakirala je pakete i kad su skupljali za Petrinju nakon potresa. Nekad se i previše uživi u poklanjanje, pa se znamo šaliti da bude i brata poklonila. rofl

No, sad sam skrenula s teme. Evo malo našeg uskršnjeg/proljetnog ugođaja. Fali mi još ukrasa. Fali mi i onih vezanih za samo uskrsnuće jer nemam ništa protiv zečića i pilića, ali voljela bih da djeca ipak dobiju dojam o čemu se zapravo radi.



Meni je jučer popodne stigao predivan paketić i baš me jako obradovao. Čim završim trenutnu knjigu, krećem s čitanjem ove.
Martina Vidaić:"Stjenice"

- 09:47 - Ostavi trag (8) - Isprintaj - #