utorak, 19.06.2018.

More, more

Došli smo do 32. tjedna trudnoće. Evo, već lagano zagazili u 33. Nekako mi vrijeme baš leti. Moram priznati da volim biti trudna usprkos svim onim malim problemima i neugodnostima koje svaka trudnica vjerojatno proživljava. Najvažnije da beba lijepo raste i da stigne živa i zdrava i ne prerano. Ovu trudnoću nisam toliko detaljno pratila tjedan po tjedan kao prvu. Djelomično se u početku nisam usudila zbog prošle koja nije dobro završila, a djelomično jer sam to sve već jednom prošla pa mi nije toliko novo. Imam ipak svoj dnevnik trudnoće. Ne bih ja bila ja bez mog piskaranja. smijeh

Ovih dana sam na moru. Definitivno sam najdeblja što sam ikad u životu bila na plaži. cerek

Helena apsolutno uživa. Ne da se van iz mora i kući s plaže. More se kažu malo ohladilo. Nisam bila ranije pa ne mogu usporediti, ali hladno mi je još nekako. Ja sam se okupala dva puta za sad i nisam predugo bila u vodi. Stalno nešto krene puhati ili se navuku oblaci pa se ne usudim. Zato se Lenči i za mene kupa iako ne voli kad su "lavovi" po moru.




- 07:03 - Ostavi trag (2) - Isprintaj - #