ponedjeljak, 18.07.2016.

Hladna magija

Ne, ne zazivam hladnoću, bilo mi je dovoljno ovih par dana bure, nego naslov posta odgovara naslovu knjige koju sam upravo završila.

Radi se o "Hladnoj magiji" Kate Elliott. Pišem ovo jer još nikad nisam naišla na ovakav slučaj. Čitala sam loše knjige, dobre knjige, osrednje knjige, one koje nisam mogla prestati čitati, one koje sam morala pročitati za školu, knjige koje su me razočarale krajem, knjige koje su sve nadoknadile krajem, ali nikad nešto ovakvo. Naime, ideja je super, radnja u redu, likovi zanimljivi, ima tajni, ima magije, ima ratova, ma ima toliko potencijala za super priču, ali način pisanja i opisi su užas. Sve je nekako natrpano, nabacano. Nešto opisano sto puta, nečemu poklonjeno par riječi. Ajme na pola knjige je već čitatelju dosta.

Razmišljam baš kako autorica ima jako lijepu maštu i super ideje, ali trebala bi unajmiti nekog da joj to napiše kako treba. Tu na blogu sam vidjela puno boljih pisaca.

Bude mi žao tih likova jer trebali su si odabrati nekog drugog pisca da ispriča njihovu priču. Ajme, ajme!

No to je samo moje subjektivno mišljenje. Baš me zanima ima li ovdje itko kome se knjiga sviđa. Ili ste možda iskusili nešto slično s nekom drugom knjigom?



Sad se bacam na ovu knjigu:

- 14:10 - Ostavi trag (5) - Isprintaj - #