četvrtak, 22.10.2015.

Sušilica rublja?

Što nam je hladno ovih dana.

Kad krene ovakvo vrijeme, najveći problem mi je gdje i kako sušiti rublje. Od kako imam bebu i ono slobodnog prostora po kući što smo prije imali, više nemamo. U dnevnom boravku je veliki vrtić i bouncer. Prazna soba više nije prazna nego je bebina. U našoj spavaćoj je kinderbet, a u hodniku kolica. Tako su sva mjesta na kojima sam do sada znala držati stalak s vešom popunjena. sretan

Vani mu treba 100 godina da se posuši, a kad pada kiša od silne vlage se ni ne može osušiti. Na tavan mi se ne ide jer mi se ne sviđa da stalno moram spuštati ljestve i penjati se gore s košarom s rubljem. Nisam baš spretna, a i bojim se visine, pa mi to izgleda užasno. smijeh

Nismo kupili sušilicu. Ne mogu se odlučiti bih li ili ne bih. Ako bismo uzimali sušilicu, vjerojatno bismo ju stavili u podrum jer drugdje nemam mjesta. Nije problem to, nego što mi neki kažu da im nije dobra sušilica, neki da se puno toga ne smije stavljati u sušilicu jer će se smanjiti i tome slično. Nisam više ni sama pametna, a s bebom u kući imamo još više veša nego prije. Ja pak volim da je neki red po kući i strašno me nervira kad raširim veš po svim stolicama i kauču. Onda opet kad netko dolazi sve to skupljam i mičem, a još je vlažno... Ma užas.

Razmišljala sam i da uzmem par onih manjih stalaka što se kvače na radijator, pa utrpam jedan između prozora i kreveta u sobi, drugi između prozora i stola u dnevnom. Samo što je to onda dosta nisko, pa ne znam ima li smisla.

Kako ste vi riješili taj problem? Ima tko preporuke za neku sušilicu? Ima tko kakve ideje?

P.S. Trenutno iščekujemo njegovo veličanstvo prvi zubić koji nikako da izađe. Osim toga bebolina je super, a i mama i tata se drže. fino wave

- 12:41 - Ostavi trag (5) - Isprintaj - #