petak, 16.01.2015.

Sitnice

U ponedjeljak sam bila na pregledu i sve izgleda super. Bebitosica lijepo napreduje, ima već oko kilu i pol. Od danas smo u 30. tjednu. Imate prijedloge za imena? Primam i muška i ženska jer iako doktorica kaže da je curica neću biti sigurna dok ne vidim. cerek

Napokon je stigao vikend. Nekako mi je sve teže sjediti na poslu. Jučer se beba toliko micala da sam na kraju sjedila malo nagnuta prema natrag, a kad sam nakon nekog vremena ustala skužila sam da sam se sva ukočila. yes

Neka, dobro je još. Još malo ću raditi, pa ću se u miru pripremiti za bebitosicin dolazak. Samo da me ne iznenadi i dođe ranije. Valjda neće. fino

U zadnje vrijeme sam čak tri puta bila u kinu. Gledali smo "96 sati 3", "U šumi" i "Sedmi sin". Ni jedan nije remek djelo. "96 sati" je ok za pogledati. "U šumi" me baš razočarao. Čak mi je bio dosadan na trenutke. "Sedmi sin" je ok. Bolji od "U šumi". Kažu da jednom kad rodim neću neko vrijeme moći u kino, pa ćemo vidjeti. Zato sad uživam.





- 18:41 - Ostavi trag (3) - Isprintaj - #