srijeda, 07.01.2015.

Prvi dani 2015.

Ovaj tjedan sam na godišnjem i baš mi je lijepo. Jedino mi se skroz poremetilo vrijeme za spavanje. Idem spavati oko 3, a Mužić nekad i kasnije. Pa dok se probudimo i ustanemo, doručkujemo, složimo kavu, pogledamo neku seriju i taj čas je prošlo pola dana.

Lijepo smo ušli u novu godinu iako još uvijek nemam osjećaj da je 2015. Išla sam spavati u 5 i 15 ujutro, a još sam radila 31.12. i samo sam 45 minuta odspavala poslije posla. Inače mi se od kad sam trudna puno više spava, pa sam samu sebe iznenadila tu noć. Vatromet je bio lijep iako nismo otišli dalje od ulice ispred naše kuće jer je bilo toliko hladno. Popili smo jedan dječji i jedan "pravi" šampanjac. Bilo nas je 8. Nekako baš taman. Marica (mačkica stara 4 mjeseca) se malo isprepadala zbog pucnjave, ali bila je u kući pa je nekako pregrmila tu noć.

Svi mi govore da kad se beba rodi više neću imati vremena za blog, čitanje knjiga, gledanje filmova i serija, odlaske u kino i slično, pa da sad moram iskoristiti ove mjesece. Potrudit ću se da mi ta beba baš ne "ukrade" sve ostalo u životu. Valjda ćemo nekako izbalansirati sve s vremenom. No ipak za svaki slučaj ovih dana gledam serije, filmove, idem u kino, čitam knjigu, pa evo čak pišem i blog. cerek

Otkrila sam jednu novu autoricu koja mi se sviđa - Tana French. Knjigu "U šumi" sam dobila za rođendan, a "Vjerno susjedstvo" sam dobila na Interliberu. Jednu su mi kupili sestra i njen dečko, a drugu Mužić. Volim dobivati knjige na poklon. Uglavnom, obje su dobre i preporučam ih ako volite krimiće. Prvu sam pročitala prije par mjeseci, a drugu sam baš danas dovršila.





Kako ste vi dočekali novu godinu? Imate li što za preporučiti od knjiga/filmova?

- 18:36 - Ostavi trag (2) - Isprintaj - #