nedjelja, 26.01.2014.

Osjećaji kroz tjedan

Ovaj tjedan bio je pun uspona i padova što se tiče mog raspoloženja. Skakutala sam od sreće, plakala dragom na ramenu, bila mirna i nemirna, sve po redu.

Ne znam da li sam samo ja takva, ali PMS me učini toliko osjećajnom da me svaka i najmanja sitnica može povrijediti, rasplakati i slično. Kao da sam neuračunljiva u te dane. Onda par dana poslije mi uopće nije jasno zašto mi se to tad činilo kao smak svijeta, ali ne mogu si pomoći. Fascinira me to i nakon svih ovih godina.



Ovaj tjedan smo dobili novog kolegu na poslu, a u četvrtak i petak je kolega koji je njemu mentor imao gripu pa sam mu ja bila zamjenski mentor i to mi je bilo super. Baš volim poučavati druge. Jednostavno me to usrećuje.



Odabrali smo pločice za kupaonicu, ali tek sutra bi trebali znati da li ima svih tih i da li se mogu naručiti pa neću još o tome, ali držite fige jer baš su mi fora i sviđaju mi se. No dobro, ne mogu izdržati da ne podijelim s vama. Evo jedna sličica. Samo što bi mi stavili jedan stupac ovih šarenih s mačkama, a ostalo bi kombinirali plave i bijele. Moram si još sve nacrtati. Da li netko zna dobar program za planiranje kupaonica? To bi mi bilo od velike pomoći.



Također smo odabrali i prozore i vrata i ostalo što se stolarije tiče. Trošak je ogroman, što da vam kažem, ali štedila sam zadnjih godina za uređenje svoje kuće pa se valjda isplati i bit će na kraju ok. Jedva čekam da krenemo u radove pa da vam mogu stavljati fotkice. Veselim se kao malo dijete. Što se može. Takva sam.

Onda je još u petak pao snijeg i tu kod nas ga je puuuuno napadalo. Volim snijeg. Vjerojatno zato što nas u kući ima puno (tata, mama, stric, strina, djed) pa nikad ne dođe red na mene da ga čistim i jer živim u centru grada pa mogu bilo kamo pješke. Budući mužić i ja smo se šetali od moje do njegove kuće navečer oko 7 dok je još padao snijeg i većina grada nije ni bila očišćena. Trebalo nam je oko sat vremena, ali bilo je baš lijepo. Volim tu tišinu i bijelinu netaknutog snijega.



Danas smo se spuštali na vrećama za smeće napunjenim snijegom jer su moje stare sanjke zaokupirale male sestrične, a bolje od toga nismo imali. Bilo je baš super.



Je li bilo kod vas snijega? Volite li ga ili ne volite?

- 15:34 - Ostavi trag (6) - Isprintaj - #