utorak, 14.01.2014.

Malo po malo

Mozak mi je previše zaokupljen bojama i kombinacijama da bih imala inspiracije za pisanje. Pišem dnevnik da vas ovdje ne zamaram glupostima.

Očekivala bih da ću i noću sanjati svadbene dvorane, dnevne boravke, kuhinje i kupaonice, ali nije tako. Prije par noći sam sanjala da sam bila u New Yorku. Bilo je baš divno. Onda noć nakon te sam sanjala da sam opet bila u Parizu. Eto tako, danju nerviram samu sebe jer ne mogu donijeti odluke, a noću putujem po svijetu.

Na neki način mi je zapravo nevažno koje boje će biti na mom vjenčanju. Možda bi sve trebalo biti bijelo i gotovo.

Ne volim kad sam neodlučna. U subotu smo bili u Zagrebu i gledali namještaj. Trebat će nam sve - kuhinja, dnevna soba, stol, stolice, spavaća soba i tako dalje. Ne znam uopće odakle bih krenula.

Sviđa mi se ovaj kauč i ta kombinacija boja za dnevnu sobu.



Ova boja zidova mi je kul za boju pločica u kupaonici ako se igdje može naći takva.



Dopada mi se ovaj buketić na prvoj slici za sredinu stola, ali ne znam je li premali.



Kako se vama čine ovi primjeri?

- 19:35 - Ostavi trag (6) - Isprintaj - #