nedjelja, 17.11.2013.

Interliber 2013.

Već godinama redovno odlazim na Interliber. Nije toliko ni zbog popusta, nego jednostavno uživam biti okružena hrpom knjiga i ljudi koji su tamo samo zbog knjiga.


Bila sam jučer s dečkom, prijateljicom (budućom kumom) i njenim dečkom. Moram priznati da mi je svake godina ponuda sve lošija. Popusti su sve manji. One knjige koje me zanimaju su uglavnom vrlo malo snižene, a ono što se može nabaviti za sitne pare ili već imam, ili mi uopće nije interesantno. Šetali smo nekih 2 sata po sajmu. Gužva je bila velika i bilo je jako vruće. Na kraju smo kupili dvije kuharice. Jedna je kod mene, druga kod Mihe i ideja je da se za godinu i pol (do kad bi trebale isprobati većinu recepata) zamjenimo za knjige. Miha je kupila i slikovnicu za malu nećakinju. Ima jeftinih malih slikovnica za najmlađe, ali ja više nemam tako male rodbine. Nadam se da ću za par godina imati opet razloga za kupnju slikovnica za najmlađe ;)




Sve u svemu bio je to lijep izlet u Zagreb, a knjiga ionako imam puno, ne previše jer ne može čovjek imati previše knjiga, ali puno.

Jeste bili na Interliberu? Kako vam se čini?

- 16:04 - Ostavi trag (5) - Isprintaj - #