četvrtak, 07.11.2013.

Ono što najviše mrzim o sebi je...

Da moram odabrati nešto vezano za samu sebe što najviše mrzim i što bih najradije promijenila bila bi to moja potreba da udovoljim svima. Ponekad samu sebe dovedem na rub živčanog sloma zbog toga, ali ne mogu si pomoći. Nekako me život oblikovao u takvu osobu. Ne znam što je krivo - moja narav, okolina, roditelji, nesigurnost...

Primjera je mnoštvo. Recimo kad na poslu netko traži moju pomoć, pomoći ću odmah ako znam bez obzira što imam posla preko glave i ne stignem ni svoje dok ima dosta ljudi koji jednostavno kažu da sad nemaju vremena i čekaj dok dođeš na red. Čak sam i u djetinjstvu bila takva. Ako bi sestra i ja dobile dva različita sladoleda, uvijek bih rekla da ona prva odabere i da je meni svejedno. Radije bih uzela onaj koji mi možda i ne bi bio prvi izbor nego da uzmem onaj koji je ona htjela. Ne samo u slučaju moje sestre, nego svih prijateljica i ne samo u slučaju sladoleda nego i čokolada, bombona, barbika, lutaka i ostalog. Pa onda kad bih kupovala odjeću, popustila bih mami radije nego da joj kažem da ne želim to što se njoj sviđa, nego želim ono drugo i da joj se suprotstavim. Na kraju bih završila s odjećom koja mi se ne bi sviđala, ali radije to nego da se protivim. Srećom sad sam odrasla pa nisam tako često u shoppingu s mamom jer bih vjerojatno još uvijek bila nezadovoljna mojom odjećom. No iako sam odrasla, ta moja osobina je i dalje tu. Sad dolazi do izražaja kad preuređujemo kuću, razmišljamo o novom namještaju i vrtu. Također sam u fazi biranja fotografa za vjenčanje i tu mi je to isto veliki problem. Ne želim pola toga što neki foto studiji nude kao recimo one spotove odjevanja i spremanja mladoženje i mladenke i previše fotografija s poziranjem jer su mi neprirodne. Htjela bih da više bude spontanih fotki s uhvaćenim trenucima u njima. Bojim se da koliko god znala što želim, neću na kraju to dobiti jer će mi biti lakše raditi kako mi kažu i ne iznositi neke svoje prijedloge i protiviti se.

Ta moja osobina dovodi do toga da se smiješim izvana i pristajem na sve, a istovremeno bijesnim iznutra. Na kraju sam ljuta na samu sebe. I tako je to ono što mi stvarno najviše smeta na meni. Ovim putem svečano objavljujem da ću to pokušati promijeniti.

Koju vlastitu osobinu vi najviše mrzite? Imate li savjet za mene?

- 18:46 - Ostavi trag (8) - Isprintaj - #