Početak javnog djelovanja (Ivan V)

05.01.2024.

14Usred blagdana uziđe Isus u Hram i stade naučavati. 15Židovi se u čudu pitahu "kako ovaj znade pisma a nije učio"? Nato im Isus odgovori: Moj nauk nije moj, nego onog koji me posla. 17Ako tko hoće vršiti volju njegovu prepoznat će da li je taj nauk od Boga ili ja sam od sebe govorim. 18Tko sam od sebe govori svoju slavu traži, a tko traži slavu onoga koji ga posla taj je istinit i u njemu nema nepravednosti. Ako ja svjedočim sam za sebe, svjedočanstvo je moje istinito jer znam odakle dođoh i kamo idem. A vi ne znate ni odakle dolazim ni kamo idem.
Dakle, samo po ovim riječima vidi se božanska narav Isusa (Spasitelja) ili Krista (Božjeg pomazanika) pa je po tome, po njemu i od njega nastala kršćanska vjera - kršćani ili Kristovi sljedbenici. Dolazi iz svjetla - (Kraljevstva Božjeg) kao otkupitelj i spasitelj ljudi i cijelog ljudskog roda. Dolazi sa znanjem koje prenosi ljudima - često u prispodobama tako da ga mogu lakše razumjeti.
Gornje je tek početak, Isusovo vrijeme nije završilo trogodišnjim javnim djelovanjem i uskrsnućem na nebo, jer On - po nauku vjere, ima ponovo doći. U međuvremenu kršćanska vjera neprestano raste, Krist je stalno prisutan, njegov duh prožima i obuhvaća cijeli svijet, što se jasno očitava u vrijeme Božićnih blagdana.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.