Nova poruka Neba

28.01.2023.

Gospina poruka od 25. siječanja 2023.:
„Draga djeco! Molite se sa mnom za mir jer sotona želi rat i mržnju u srcima i narodima. Zato molite i žrtvujte vaše dane postom i pokorom da vam Bog da mir. Budućnost je na raskrižju, jer moderni čovjek ne želi Boga. Zato čovječanstvo ide prema propasti. Vi ste, dječice, moja nada. Molite se sa mnom kako bi se ostvarilo ono što sam započela u Fatimi i ovdje. Molite i svjedočite mir u vašem okružju i budite ljudi mira. Hvala vam što ste se odazvali mome pozivu.“

Naglasak,
Kada pročitamo ovu poruku Neba, obratite pozornost na reakcije svojih misli na iznesene činjenice koje korespondiraju sa bilijskim istinama od početku do kraju svijeta. Tu se javljaju i one oprečne misli koje nameće ona druga strana. Pažljivo ih analizirajte. Gdje smo tu mi. Gje sam tu ja. Koja je moja uloga, kamo stremim i hoću li uspjeti obaviti svoj zadatak na ovoj zemlji. Nesavršeni smo i ne znamo puno toga - zato je opet molitva taj sadržaj i imerativ komunikacije sa stvoriteljem, sa Onim koji sve zna, a naše znanje je u skladu sa onim što očekujeod nas. Veličina tvoje i moje osobe je u tome kako se odnosmo prema Božjoj riječju! (eum)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.