Mudrosti nikad dosta - VIII

10.12.2022.

1- Te posebne noći prije mnogo godina, ljudi su se radovali mom dolasku na svijet. Iako me ne možeš vidjeti ni dotaknuti, ja sam još uvijek vrlo prisutan u ovome svijetu. Ovdje sam, pored tebe. Oduvijek sam te volio. Čak i prije stvaranja svijeta, izabrao sam te da budeš moje dijete. (Isus „Biblijske priče za djecu i mlade“)
2- Zlo crpi svoju snagu iz neodlučnosti i brige što će drugi o nama misliti. (Papa Benedikt XVI)
3- Bez obzira na sve ono što nemaš, ako si s Bogom, imaš više nego dovoljno. (Joyce Meyer)
4- Ne možemo riješiti problem koristeći isti način razmišljanja koji smo koristili kad smo ga stvorili… (Albert Einstein)
5- Kad čovjek shvati da ga je nemoguće zamijeniti, postaje u potpunosti svjestan odgovornosti prema životu i njegovu nastavku. Čovjek koji postane svjestan odgovornosti prema ljudskom biću koje ga s ljubavlju čeka, ili prema nedovršenom radu, nikad ne može odbaciti život. Zna ‘zašto’ svog života i može se nositi s gotovo svakim ‘kako’. (Viktor Frankl)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.