Pogled vjere

20.06.2022.

- Pogled vjere treba uvijek jednostavan i dubok pogled ljubavi. (Papa Franjo).

- Pripravi svoje srce da primi moju ljubav, koja vječno teče s mojeg križa.
Ja sam presretan kada se otvaraš za moju ljubeću prisutnost.
(Sarah Young, „U Tvojoj prisutnosti”)

- Kao što je Otac ljubio mene, tako sam i ja ljubio vas; ostanite u mojoj ljubavi. (Iv 15,)

- Isus mi je rekao: “Koliko bi me puta napustio, sine moj, da te nisam razapeo.
Ispod križa se uči ljubavi, i ja to ne dajem svima, nego samo onim dušama
koje su Meni najdraže.” (sv Padre Pio).

- “Lako je riječima donositi vatru, buditi njima mržnju i zavist – riječima treba donositi mir.
Takve su riječi slične svjetlosti.” (Enes Kišević)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.