Vrijeme tišine i mudrosti..

05.06.2022.

- Blizina smrti može nas strašiti, na što nas upozoravaju zrele godine i razne bolesti. Tad se obično vraćamo sebi i vjeri te lagano pripremamo za prijelaz na drugu obalu. To je vrijeme tišine, mudrosti, no ipak se zna dogoditi ranjivost..
- Povjeri prošlost Božjoj milosti, sadašnjost Njegovoj ljubavi, a budućnost Njegovoj providnosti. (Sv. Augustin);
- U zrelim godinama mnogi su velikani ostavili svoja najbolja djela, jer to je vrijeme mudrosti, zrelosti i plodova. Ako si nismo nikad postavljali bitna životna pitanja, na kraju se ona sama postavljaju: odakle sam, zašto sam živio/živjela, tko sam i kamo idem?
- Vidimo li iza sebe, kad se osvrnemo, ispunjen i uspjeli život, pun odricanja, ali i dobrih djela te ljubavi prema Bogu i ljudima, imat ćemo osjećaj mira, zadovoljstva, svjesni da smo ispunili svoju svrhu i nalazimo se bez straha na domak životnom cilju, kad ćemo sa zadovoljstvom moći reći: „S Božjom pomoći uspjeli smo.“
- Može li žena zaboraviti svoje dojenče, ne imati sućuti za čedo utrobe svoje? Kad bi koja i zaboravila, ja tebe zaboraviti neću. Gle, u dlanove sam te svoje urezao, zidovi tvoji uvijek su mi pred očima (usp. Iz 49, 15-16).
(Iz knjige Lijek ranjenom čovjeku, autorice S. Biserka Jagunić)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.