OTAC nam govori - VI

31.07.2018.

Putem Moga sina i Duha svetoga dolazim
k vama i u vas, te u vama tražim počinak.
Nekima će ove Moje riječi "u vama"
izgledati tajanstveno, ali tu nema tajne!
Kad sam svome Sinu dao da ustanovi Svetu
euharistiju, odlučio sam ući u vas svaki put
kad primite Svetu hostiju!

Istina je da sam i prije Euharistije mogao doći
k vama, jer Meni ništa nije nemoguće! Međutim,
primanje tog Sakramenta jednostavno vam je za
razumjeti, a zorno vam objašnjava na koji način
Ja ulazim u vas. Kad sam u vama lakše vam
mogu pružiti sve ono što posjedujem i dati
vam što od Mene tražite.

Tim se Sakramentom združujete sa Mnom,
i u toj bliskosti obilje Moje Ljubavi ulijeva Svetost
u vaše duše. Preplavljeni ste Mojom Ljubavlju,
te sve što trebate učiniti je zatražiti od Mene
kreposti i savršenstva.

PO izboru EuM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.