MOLITVE OCU

23.06.2018.

Bog je moj Otac (potvrda vjere i ljubavi):

Oče moj koji jesi na nebesima, kako je slatko spoznati
da si Ti moj Otac i da sam ja Tvoje dijete!
Posebno kad je nebo moje duše tmurno i kada je moj križ teži,
Osjećam potrebu ponoviti: Oče, vjerujem u Tvoju Ljubav za mene!
Da, vjerujem da si Ti moj Otac u svakom času mojega života te
da sam ja Tvoje dijete! Vjerujem da me ljubiš neiscrpnom ljubavlju!

Vjerujem da bdiješ nad mnom danju i noću te da ni vlas ne padne
s moje glave bez Tvojega dopuštenja!
Vjerujem da Ti u Svojoj beskrajnoj Mudrosti poznaš bolje od mene
što je korisno za mene. Vjerujem da Ti u Svojoj neograničenoj Moći
možeš izvući dobro čak i iz zla. Vjerujem da Ti u Svojoj beskrajnoj
Dobroti činiš da sve služi na korist onima koji Te ljube;

Čak i pod rukama koje me udaraju, ja ljubim Tvoju ruku koja liječi!
Vjerujem ... , ali umnoži u meni vjeru, ufanje i ljubav!
Nauči me da uvijek vidim Tvoju Ljubav kao vodič u svakom
događaju mojega života. Nauči me da Ti se prepustim poput djeteta
u majčinom naručju. Oče, Ti sve znaš, Ti sve vidiš, Ti me poznaješ
bolje nego ja sam: Ti sve možeš i ljubiš me!

Oče moj, jer želiš da Ti se uvijek utječemo, eto dolazim Ti
s povjerenjem i molim Te zajedno s Isusom i Marijom ... (*).
Na tu nakanu, sjedinjujući se s njihovim Presvetim Srcima
i prikazujem Ti sve svoje molitve, moje žrtve i mrvljenja, sva svoja
djela i veću vjernost svojim obavezama. (*) Daj mi Svjetlo, Milost
i Snagu Duha Svetoga.

Utvrdi me u tom Duhu na način da Ga više nikada ne izgubim
niti Ga ožalostim te da nikada ne dopustim da On oslabi u meni.
Oče moj, molim Te u ime Isusa, Tvojega Sina! A Ti, Isuse, otvori
Svoje Srce i metni u Njega i moje, zajedno sa Srcem Marijinim
prikaži ga našem božanskome Ocu! Isprosi milost za me koju trebam!

Božanski Oče, prizovi Sebi sve ljude. Neka cijeli svijet proglasi Tvoju
Očinsku Dobrotu i Tvoje božansko Milosrđe! božanski Oče,
budi blag ičuvaj me gdje god bio kao zjenicu oka Svoga.
Učini da uvijek budem dostojan sin/kćer; budi mi milostiv!
Božanski Oče, slatka nado naših duša, budi obznanjen,
čašćen i ljubljen od svih ljudi! Božanski Oče, neizmjerno dobro
koje se izlijeva na sve narode, budi obznanjen, čašćen i ljubljen
od svih ljudi! Božanski Oče, blagodatna roso ljudskoga roda,
budi obznanjen, čašćen i ljubljen od svih ljudi!

Majka Eugenia

(odabrao za vjernike – EuM)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.