USKRS

01.04.2018.

Isus je rekao:
"Jednom kada ljudi otvore svoja srca Meni
po svojoj slobodnoj volji, onda Ja mogu ući i
oprostiti njihove griijehe i podariti im milosti
da Me upoznaju i zavole.
To je odnos ljubavi sa Mnom, koji je neophodan
za sve duše da dođu u nebo da dožive svoj uskrs.
Sv. Toma me je pitao: gdje ja idem, pa sam odgovorio:
(Sv. Ivan 14:6) "Ja sam put, i istina i život.
Nitko ne dolazi Ocu osim po Meni". Ja sam poslan
od Mog Oca da dovedem sve duše u nebo, zbog toga
sam Ja došao umrijeti za grijehe cijelog čovječanstva.
Tako, po otvaranju vaših srca Meni, Ja ću vam dati
milost da budete dovoljno očišćeni da uđete u nebo.

(Dio poruke/prevod od 03. svibnja 2011., Johnu Learyju)

USKRS

Meni najdraži cvijetovi,
još nisu procvijetali,
u vrtu moga proljeća,
u bašti mojih nada
u vječnosti našeg Uskrsa!

Tamo gdje nema kušnji,
nema prezira i boli,
gdje sunce vječno sja,
tamo je Ljubav u cvatu
i osmjeh Onog tko voli!
EuM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.