Vjera - 22

08.04.2017.


61- Ljubav na koju nemamo nikakvo pravo

Na koncu bih htio još jedanput govoriti o Isusu.
Naslov koji sam odabrao za ovu temu bio je: “Naše pravo
na ljubav”. Moram vam još reći kako postoji jedna ljubav
na koju mi nemamo nikakvo pravo:
ljubav koju možemo primiti isključivo kao dar -
To je ljubav Isusa Krista.
Ispričat ću vam jedno osobno svjedočanstvo.
Bio sam u nacističkom zatvoru zbog svoje vjere.
Posjetio me zatvorski svećenik i rekao mi:
“Ovaj put imate vrlo malo izgleda da iziđete odavde.”
Potom je otišao. Ponovno sam ostao sâm u
toj tijesnoj ćeliji. Visoko na zidu bio je uski otvor
kroz koji je prodiralo malo svjetla. Bilo je hladno i
smrzavao sam se. Ah, cjelokupna atmosfera bila je
užasno hladna.
Uhvatila me nostalgija za ženom, djecom, mojim uredom,
mladima s kojima sam radio; upravo u to doba vodio sam
mladež.
Sjedio sam tamo bez nade da ću ikada biti oslobođen.
Kad se spustila noć, obuzeo me krajnji očaj.
Ne znam jeste li ikada u nekoj životnoj situaciji doživjeli
pravo očajanje.
U tom trenutku u moju je ćeliju ušao Gospodin Isus!
On je živ!
On može prolaziti kroz zaključana vrata.
To je i učinio,
došao je i prikazao mi svoju smrt na križu,
gdje je umro za mene grešnika.
Čuo sam njegove riječi u uhu:
“Ja sam dobri Pastir. Dobri Pastir daje svoj život za ovce.”
U tom trenutku iz Isusovih ruku poteče mojim tijelom takva
struja božanske ljubavi da sam to jedva podnio.
Jedva mi je srce izdržalo.
Shvatio sam da je to ljubav koju mi nismo zaslužili,
ljubav na koju nemamo nikakvo pravo,
ljubav koju nam samo Bog može dati kao dar.
– Bog i vama nudi tu ljubav!
Zašto dopuštate da vas mimoilazi rijeka Božje ljubavi?
On je želi uliti u vaše srce!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.