Otac nam govori – 17

05.06.2014.

XVII – NASTAVAK

Došao sam, kako bi tim Djelom Ljubavi donio Mir.
Obasjat ću zrakom mira sve nevolje, nemire, patnje
i žalosti onoga tko Me štuje i uzda se u Me, osobito
ako Me zove Ocem i ako Me ljubi kao svog oca...

Obiteljima koje me štuju i ljube kao Oca
podat ću Svoj Mir, a s njime i svoju Providnost.
Ako Me radnici, industrijalci i obrtnici zazivaju
i štuju dat ću im Svoj mir, i Svoju snagu,
bit ću im dobar i milostiv Otac.

Svakoj ću kršćanskoj zajednici koja Me štuje
darovati svoj Mir. Bit ću im milosrdan Otac,
a Svojom providnošću osigurat ću
vječno spasenje njihovih duša.

Ako Me cijeli ljudski rod zaziva i štuje
poslat ću na sve Duha mira, poput blagotvorne rose.
Kad bi Me svi narodi zazivali i štovali,
ne bi više bilo nemira i ratova, jer Ja sam Bog mira
i tamo gdje sam Ja, nema rata.

Želite li pobjediti svog neprijatelja,
zazivajte Me i pobjedit će te ga.
Vi znate da sam svemoćan.
Tu istu moć nudim sada vama,
za sadašnjost i za budućnost.

Uvjek ću biti vaš Otac a vi moja djeca.
Što bih drugo želio tim djelom Ljubavi
ako ne naći srca koja su Me kadra spoznati.
U svojoj svetosti Ja sam savršen i potpun te i vama,
putem Duha svetoga, darujem tu svetost
čiji sam Ja Tvorac i po zaslugama Moga sina
uvodim ju u vaše duše.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.