Otac na govoro – 16

29.05.2014.

NASTAVAK - XVI

Nekad davno, prema Starom zavjetu, ljudi su se
ponašali poput životinja, nisu sačuvali niti jednog
znaka koji bi im davao dostojanstvo djece Božje.
Zato sam im se, da bi im pokazao koliko ih želim
uzdignuti kao djecu Božju, morao pokazati u svoj
svojoj strogoći koja je zastrašujuća. Kasnije, kada
sam vidio da su neki od njih postali zaista razumni
i da su shvatili da je potrebno održavati razliku izme-
đu njih i životinja, počeo sam ih obasipati blagodatima
dopuštajući da pobjede one koji još nisu spoznali i
očuvali svoje dostojanstvo.
Kako je broj takvih rastao,
poslao sam im svoga Sina u njegovoj božanskoj
savršenosti, jer je on Sin savršenog Boga. On im je
utro putove savršenstva. Zbog njega sam vas prihvatio
u Svojoj beskrajnoj ljubavi kao svoju djecu i nisam vas
više zvao "stvorenjima" nego Svojom djecom.
Zaodjenuo sam vas pravim duhom novog Zakona koji
ne samo da vas razlikuje od životinja, kao po starom
zakonu, nego vas uzdiže i nad ljude iz Starog zavjeta.

Sve sam vas uzdigao do dostojanstva djece Božje.
Da, vi ste Moja djeca i trebate Me zvati Ocem. Imajte
povjerenja u Mene poput djece, jer bez te vjere nikada
nećete biti uistinu slobodni. To vam govorim kako bi ste
shvatili da dolazim zbog Djela Ljubavi, da uz Moju pomoć
uzmognete stresti sa sebe sužanjstvo vaših duša.
Dolazim da uživate u pravoj slobodi od koje dolazi sva
radost prema kojoj sve zemaljske radosti nemaju nikakve
vrijednosti. Uzdignite se do dostojanstva djece Božje,
poštujte svoju veličinu, a Ja ću više no ikad biti vaš Otac
najvažniji i najmilosrdniji od svih očeva.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.