Fressssssh

četvrtak, 18.08.2022.

O predrasudama

Danas sam sprema ovčetinu s gljivama i penama, dečki su bili oduševljeni i po ko zna koji put šokirani saznanjem da ja stvarno znam kuhati.

Inače dobar ovčji gulaš nije problem skuhati, za početak je nužno razbiti predrasude prema ovčetini, i oplemeniti je svim finim sezonskim povrćem kojeg sad ima u izobilju, gljive su bile unutra više da se ne bace ali su se super sljubile.

Ovčetine inače nema uvijek za kupiti, pa obično od seljaka kupimo cijelog ovna, ovaj zadnji je bio 60 kila čistog mesa.

Sutra sam im obećao ribu, pa ću prije posla svratiti na ribarnicu uloviti nešto, moram ih sad malo razmaziti, napatili su mi se sa sendvičima dok sam bio na godišnjem.

Jeste vi primjetili kako nevine blogerice koje naprave ili napišu neku glupost odma postanu, svoje, jedinstvene, drugačije, nema šanse da bi neka nevina blogerica rekla, ajme majko jesam glupa, one radije postaju posebne jedinstvene drugačije, i onda kad im neko kaže da su glupe, one ga optuže za nesnošljivost i govor mržnje.

Ima posebnih žena, doduše jako su rijetke, gotovo jednako kao i one koje možemo smatrati drugačijima, i nema to veze sa spolom, jednako su rijetki i posebni muškarci, kao i oni drugačiji, i to ne bi trebao biti neki problem, da nije onih koji svoju glupost prikazuju ka posebnost, i drugačijost.

A ja ne podnosim ljudsku glupost, jer sam eto uvjeren da zlo bez glupana nikad ne bi ni jednu pobjedu odnijelo, užasno me nerviraju likovi ko kreten koji nečiju smrt koristi za promociju svoje maloumnosti, kojega je naša priglupa administratorica okačila na naslovnicu, takvim bolesnicima se stvarno ne bi trebao davati prostor, možda bi ih čak trebalo prijaviti ipsilonki da ih tuži centru za socijalni rad, naime možda takvi imaju djecu, koju bi im trebalo oduzeti puno prije nego zaljubljenoj raspuštenici.








- 19:39 - Komentari (19) - Isprintaj - #