Fressssssh

nedjelja, 14.08.2022.

Panjevi naši svagdanji

Čuvenu pisnikinju koja je napisala Arija Pottera Đej Kej Rowling, posli LGBTIQ idiota napala je još jedna poremećena skupina al kaida, i islamski džihad, jer je podržala Salmana Rushdiea.

Zanimljivo je da su one te poremećene grupacije našu Đej Kej napale zbog slobode govora, odnosno propitivanja ili podrške propitivanju njihovih bolesnih dogmi.

Eto zato ja ovim putem iako nikad nisam razumio tog Arija Pottera i sve mi je to malo debilana, od sveg srca podupirem našu Đej Key u borbi protiv LGBTIQ idiota i muslimanskih kretena.

Dakle svjedoci smo da sam ja koji tvrdim da su gej aktivisti i al kaida mentalitetom vrlo slične organizacije još jednom bio u pravu i sve znao deset godina unaprijed.

Jučer nismo roštiljali, padala je kiša, nismo ni danas, imali smo lonac punjenih paprika, sve smo ih izili.

Ajduk je jučer izgubila, satra ih je mali od Mate Baturine, mali je naučija igrat balun u Ajduka, a onda je otišao u Dinama jer je dobija kako se to reče bolje uvjete, šta znači više para, šta je u redu, svak ima pravo odabrat di će raditi, a radi se za pare, ko je smeta onima u Ajduka da budu pametniji, pa ne daju lovu nekim panjevima.

Sutra će za obid bit janjeći kotleti marinirani mentom, i cordon bleu, za večeru će bit opet roštilj ali ja ću već bit na putu za Zagreb, prikosutra je radni dan.

- 20:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #