Fressssssh

ponedjeljak, 18.07.2022.

Teror miješane djece

Kaže Ida Prester, da mašta kako će jednom hrvatski dezerteri i srpski četnici sjest skupa u kombi pa obić sva stratišta, i počet gledat u budućnost, radi njene miješane djece.

E pa draga Ida, savršeno me boli kurac za tebe i tvoju miješanu djecu, kao što i tebe boli vadžajna za moju dicu, i to je u redu ja i ne želim da ti brineš o mojoj djeci.

Također me živo boli kurac za tvoju srpsku rodbinu, jebe mi se za njih i tebe, šta se mene tiče možete svi skupa otić tamo, ili doć vamo koga boli kurac.

Draga Ida brojne naše sugrađanke su udate za strance, Talijane, Madare, Engleze, Amere, jedna moja prijateljica i za lika iz Gambije, i ni jedna draga Ida ne jebe nas ostale u zdrav mozak, s ničim pa ni sa svojom miješanom djecom.

Znam draga Ida da si glupa, nije to grijeh, ali i takva glupača zna zašto naši dezerteri neće s četničkom bagrom u kombi, s četnikom u kombi bi mogla ti i tebi slične glupače, niko drugi normalan ko drži do sebe nikada

To što u toj vukojebini u kojoj si radila miješanu djecu vladaju i svim upravljaju četnici, koje u ogromnom broju biraju drugi četnici, nije problem nikoga, nego tih istih četnika, kad jednom možda postanu normalni, i ti ćeš draga Ida kao i sve naše sugrađanke udate za strance, moć prestat jebavat u zdrav mozak sve nas sa svojom srpskom rodbinom i miješanom djecom.

Što se mene draga Ida tiče mogla si sa sve predsjednikom, i onim mladim dečkom premijerom, ostat u Srbiji, pa njih tlačit svojom miješanom djecom.

Zaboli me draga Ida za tebe, i Radeta Breonskog, i Miru Furlan i Severinu i Igora i sve ostale koji su bilo kada iz bilo kojeg razloga otišli u Beograd, Minken, ili Kuala Lumpur, jednostavno svi skupa odjebite, jednom za svagda.

- 21:48 - Komentari (12) - Isprintaj - #