Fressssssh

utorak, 12.07.2022.

Bedastoće i druge špelancije

Kaže meni naš administrator

Ti si rijetko u pravu

Vulgaran si

Bahat si

Bezobrazan si

Hejter si

Često pišeš bedastoća

Sad ćemo zanemariti pitanje ima li pravo naš administrator, obzirom na svoj status ikome od nas ovako nešto reći.

Obzirom da meni kao što sam rekao neki dan Klocki smeta samo kad su oni koji mi bilo što govore u pravu, pa samim tim ne i ovo, iako će se mnogi složiti s našim administratorom, ja ovo doživljavam kao poticaj.

Idemo svi zajedno Fresha izvesti na pravi put.

Pa krenimo od kraja, kaže naš dragi administrator da ja pišem bedastoća, obzirom da je teško od njega očekivati da svoje tvrdnje i argumentira, jer bijelim muškarcima na poziciji moći argumenti nikada ne trebaju, lijepo molim vas kolege blogeri da napišete mislite li i vi da ja pišem bedastoća, i da to argumentirati, jer ste inteligentniji od kolege administratora.

Bilo bi zgodno da i konkretne primjere nađete mojih bedastoća, arhiva je otvorena, sve je tamo

- 21:47 - Komentari (24) - Isprintaj - #