Fressssssh

srijeda, 22.06.2022.

Oficir i đentlmen

ja ću počinjati svoje postove sa draga Annaboni, jer ionako niko neće da mnom da se razgovara.

Prije dok je bilo upitno jesam li ja u pravu ili nisam, i znam li stvarno sve deset godina unaprijed, neki su se još i razgovarali sa mnom valjda u nadi da će mi jednom moći reći eto jesmo li ti rekli da nisi uvijek u pravu i ne znaš sve deset godina unaprijed.

Sad kad smo na čisto s time da sam uvijek u pravu ma kako to užasavajuće zvučalo, i da stvarno znam sve deset godina unaprijed, niko osim Annaboni neće da se razgovara sa mnom.

Sve ovo vrijeme osim što sam uvijek bio u pravu, i sve znao deset godina unaprijed, ja sam se u svim vašim sukobima trudio biti korektan, i zauzeti se za onog za koga sam mislio da je u pravu, kad sam mislio da neko od vas pretjeruje, to sam i rekao, kad sam mislio da neko od vas lupeta i to sam rekao, kad ste u svom nastojanju da opravdate neka vaša morbidna prenemaganja postali glupi ko kurac i to sam vam rekao, sve to zato jer sam smatrao da vi moji virtualni frendići zaslužujete od mene iskrenost.

Sve ove godine a to je poprilično i moji najstariji blogovi su punoljetni, ne mogu se sjetiti da sam napisao neku laž, ne mogu se sjetiti ni da mi je bilo tko od vas bilo kada prigovorio da pišem neistine.

Uglavnom prijepori su nastajali kad se te moje istine nekom od vas ili više vas nisu sviđale, što je morate priznati malo uvrnuto, pa nismo mi ovdje zato da bi pisali ono što se vama sviđa, nego zbog ljubavi prema pisanoj riči.

Eto tako pošto niko osim Annaboni neće sa mnom da se razgovara, ja sam se odlučio za blogosuicid.

Prije nego li pobrišem neki od svojih blogova da kažem nešto i o ovom zadnjem sukobu

Dakle Annaboni je mogla gledati svog posla, ali eto Andrea je nervira, Andrea nema zašto doživljavat to tragično jer i ona stalno nešto prigovara, pa niko ne radi dramu od toga, zla rugoba je jednostavno zla i ne može kontrolirati mržnju, i ni malo joj nije stalo do Andreje, nego je iskoristila priliku da se nakači na Annaboni, mislim ono dovoljna je činjenica druškanja s kretenom kao što je Teatralni da bi bilo razvidno o kakvim se beskarakternim priglupim nakupinama taloga radi.

Idem sad pobrisat neki od svojih blogova da bi bilo sve skupa dramatičnije.

Nego jeste vidili komandira Zoku oficira i đentlmena, antifašistu i antivaksera.


- 07:43 - Komentari (25) - Isprintaj - #