Fressssssh

subota, 18.06.2022.

Budi ponosan

Napokon smo dobili potvrdu za ono što odavno znamo, na prvom ispitu znanja za osnovnoškolske, rezultati su porazni.
Svega od 0,6 do 6 posto ovisno o predmetu učenika je u potpunosti usvojilo gradivo.

Kad to usporedimo s poplavom odlikaša u našim školama, pa i onih s prosjekom 5,0, zaključak se nameće sam od sebe.

A zaključak glasi, hrvatski prosvjetni radnici užasno loše rade svoj posao, i uz to učenicima poklanjaju ocjene, tako da nam preostaje samo potražiti odgovor na pitanje rade li to jer su korumpirani, ili da bi pokrili svoju nesposobnost, ili jednostavno zato što su kreteni.

Sad će se zasigurno naći neko ko će reć da ja mrzim prosvjetne radnike, pa vas molim da uvažite činjenicu da ja niti sam proizveo učenike koji nemaju pojma o ničemu niti sam bilo kome poklonio ocjenu.

Ja samo komentiram informacije dostupne u javnosti, a ako neko ima drugačije, molio bi lijepo da me se prije nego što me se proglasi mrziteljem bilo čega, argumentirano demantira.
Stanje sa komunalnim pitanjima u metropoli je sve gore, smeće buja na svakom koraku, cijevi pucaju, a bit će još gore, jer niko neće da ide radit u holding.
Za to vrijeme drugovi Rade Borić, i Todor Celakoski, zdušno rade na tome da se ubuduće na svim svečanim otvorenjima liftova umjesto blagoslova održi gej parada.

Najmnogoljudnija stranka u Hrvata, nastala egzodusom suradnika UDBE iz saveza komunista u adeze, se napokon nakon više od tries godina, outala do kraja, i priznala da osim suradnje sa Srbima, brižno njegovane još u savezu komunista, milo gledaju i na gej populaciju, što je razumljivo jer najveći gejevi su ipak u najmnogoljudnijoj stranci, i nikakvi Grubnići i Ciganović, nisu ni izbliza toliki gejovi ko neki bivši i sadašnji članovi predsjedništva stranke, nastale masovnim egzodusom iz saveza komunista u adeze.

Tim činom se najmnogoljudnija stranka utemeljena od strane bivših komunista i udbaša te njihove mladunčadi pozicionirala na lijevi centar, te je time nestalo razloga za postojanje stranaka poput stranke nekad nazivane esdepej i sličnih nakupina.

Obzirom da je desno orijentirana politička scena uglavnom sastavljena od kretena, i onih koji nisu ispili u stranci nastaloj masovnim egzodusom suradnika UDBE iz saveza komunista u adeze, oslobađa se prostor za formiranje suvremene desne opcije, ukoliko takva uopće postoji.


Uvjet bi bio predhodno nesudjelovanje u bilo kojoj od od postojećih političkih opcija i savezu komunista, barem tri generacije unatrag.

- 05:36 - Komentari (13) - Isprintaj - #