Fressssssh

četvrtak, 09.06.2022.

Zebra

Prije nego li se neko od intelektualaca sklonih slobodama obruši na novi zakon po kojem bi liječnici trebali policiji dostavljati podatke o onima koji uzimaju lijekove koji utječu na vožnju, imat ćemo malu vježbu.

Zamislite ćemo da imamo desetogodišnju djevojčicu, jesmo zamislili, ic okej, ajmo sad zamislit da nam tu djevojčicu na zebri pogazi kreten koji, iako ne bi smio voziti zbog lijekova koje uzima, ipak vozi.

Jesmo li sve to zamislili, jesmo, dakle ajmo zamislit i da djevojčica premine.

Dobro vježba je završila.

Šta mislimo sada, oćemo li se najebat matere onim idiotima koji će zagovarati slobode, onih koji će vozit pod utjecajem lijekova, istima onima koji su zagovarali slobode kod prava na širenje zaraze, i sve druge slobode, koje ugrožavaju njihov Komod.

Da budemo na čisto i ja sam jedan od idiota koji je znao sjesti pijan za volan, i bolio me je kurac za onu desetogodišnju djevojčicu, kao što idiote koji laprdaju o slobodama, boli kurac za bilo koga osim njih samih.

Srećom nisam nikoga ubio, i u međuvremenu sam odrastao i ni u kom slučaju pijan, napušen niti pod utjecajem bilo čega ne bi sjeo za volan.

Upravo to iskustvo kretena, mi daje pravo da kažem da ne postoji ta sloboda, koja je važnija od one djevojčice na zebri, i da ne postoji normalna osoba koja bi riskirala na taj način nečiji život.

Zakon se donosi radi kretena, kojih je nevjerojatna količina, i koje se na bilo koji način treba zaustaviti, jer život one desetogodišnje djevojčice nema cijenu.

A sad možemo dalje laprdat o slobodama, kreteni i onako bolje ne znaju.

- 21:02 - Komentari (26) - Isprintaj - #