Fressssssh

srijeda, 20.04.2022.

Ptice i dronovi

Ako neko misli da je lako bit dobar čovik, u nemiloj je zabludi.
Evo mi smo se jučer satrali prvi dan vježbajuć, svi imamo upalu svega, ali to nas neće pokolebat da i dalje ne nastavimo vježbat.

Jučer cili da nikome nismo rekli da je kreten, pa ja virujen da je cili blog ponosan na nas, s posebnim naglaskom na tolerantne ljubavologe.

Prekjučer ujutro sam ima blage napadaje panike, neke neisprocesuirane vijesti iz podsvijesti pokušavaju doć na naplatu, srića pa mi niprije imamo specijalne tehnike za savladavanje toga.
Malo me pati i ovaj rat kojega se heroji s bloga ne boje, sanjao sam prošlu noć da sam u ovoj željezari u Mariupolju, bio sam mlad imao sam svoj snajper kojim sam skidao neke ptice i dronove.

Strašno me rastužuje sudbina tih dečki koji se više ni smrti ne boje, to su nečija djeca, braća, dečki.

Mladi ljudi ne bi trebali umirati, pogotovo ne bi trebali umirati besmisleno, ako uopće postoji smislena smrt.

Ovih dana saznajemo da je ono što neki od nas tvrde već desetljećima, baš onako kako mi tvrdimo, da je Hrvatsku ovakovu kakva je stvorila udba i bivše komunističke strukture.

Po ko zna koji put su kojekakvi zločinci iskoristili zanos i želju hrvatskog naroda za slobodom, za postizanje svojih prizemnih ciljeva.

Dakle svi oni koji su desetljećima blejali, o hrvatskim nacionalistima, koje su nota bene udbaši i bivše komunjare za vrijeme rata likvidirali kao bijesne pse, sad se mogu slobodno ispričat, za svoje blejanje.

I taj krvavi rat su izazvali udbaši, kako bi oni i djeca komunista ostali na vlasti, jer da nas nisu nahuškali da se pokoljemo medusobno, bili bi se obračunali s njima.

I ovaj krvavi rat u Ukrajini, u kojem opet ginu nečija djeca su izazvali ruski udbaši, jer ništa tako dobro ne čuva interese udbaša ko vanjski i unutarnji neprijatelji, i nema te cijene u životima nečije djece koju udbaši i djeca komunista nisu spremni platiti kako bi ostali na vlasti.

Sad Moremo u novi dan, drugi po redu u kojem ćemo radit samo dobro, i tako do tridesetog dana kad ćemo slavit misečnicu, i dobit prvu značku liječenih alkoholičara od ovisnosti o zlu.

Karamba i karambita.



- 06:28 - Komentari (18) - Isprintaj - #