Fressssssh

utorak, 12.04.2022.

Izaija

nakon što je Putler pobijedio na izborima u Srbiji i Mađarskoj ,, sad se s nestrpljenjem očekuje oće li pobijediti i u Francuskoj

kao što znamo Putler i njegova ekipa već neko vrijeme financiraju opskurne portale, tipa logično točka com, kojekakve idiotske antivakserske skupine, retardirane ljevičare i retardirane desničare, to je otprilike potencijalno biračko tijelo Marine le Pen, koja u mirnodopskim uvjetima, iako oduvijek koketira s rasizmom koji je duboko ukorijenjen u francusko stanje svijesti, mmože osvojit maksimalno 10 posto.

dakle u prijateljskoj i nesvrstanoj Vrancuskoj će se dogoditi sraz nakaradnih elita predstavljenih putem žrtve pedofilije Makaruna, i heterogene skupine retardiranih likova od krajnje desnice do krajnje ljevice, potpomognutih teoretičarima zavjere i idiotima antivakserima

ako vam ta mogućnost odabira liči na sumrak civilizacije, apsolutno ste u pravu

uspud bi vas podsjetio da je vaš omiljeni bloger koji sve zna deset godina unaprijed godinama upozoravao da će se zbog nakaradne elitističke politike koja je jebanje u guzicu i pobačaj predstavljala kao ultimativni civilizacijski doseg i ljudsko pravo, dogoditi upravo ovo što se sad događa

ajde priznajte da ste mislili da pretjerujem, kad sam govorio da će se antivakseri ujedinit sa fašistima i komunistima i da će ih biti puno

eto vidite da sam kao i uvijek u pravu

isto tako sam u pravu po pitanju bilo koga od vas

sve što sam ikad o bilo kom od vas rekao je baš tako kako sam rekao

jel vas nerviram ?

- 13:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #