Fressssssh

nedjelja, 30.01.2022.

Brko

Nu onoga Brke u vešti, reka je Mate pitiespijovac, en ti iruda ovi je doša s Maton poštarovin mavat onom šarenon bandiron

Nu ga jeba mu pas ćunku, reka je Špiro, pravi transveštit, ko zna oklen je ovi doša

Eto jesan ja rekla, rekla je Ineska, počeli su dolaziti turisti usrid zime, da čujen sad tuka ovo, tuka ono ko je sad tuka, ajme evo ga ide u kafić

Dobar dan gospođice, jel može jedna kafica, reka je Brko

More more, ide kavica rekla je Kate, kojim dobrom vi u našem mistu

Došla sam se naći s jednim finim gospodinom poetom, koji izuzetno cijeni moje stihove

Skužajte šta ste rekli da je gospodin

Poeta, pjesnik

A to, rekla je Kate biće to onaj šta ga žena tuče, bija je prije po ure

Jeste sigurno, reka je Brko, sačekati ću ga, znate iz njegove patnje proizlazi tako fina erotika, nego kad smo već kod toga, gdje vam je ćenifa, da se malo plaknem, znate nikad se ne zna

Nemamo vam mi to, rekla je Kate ima sigurno u hotelu, tamo ima i kažin i velnes i ona neka terapija pa sigurno ima i to

Ma toaleta gospođice , znate tamo gdje se radi broj jedan i broj dva

Zdene jel ti razumiš gospodina Brku, šta oče

Ja mislin da oće ić u kondut, reka je Zdene, samo ne znam oče li činiti broj jedan ili dva

A to, to vam je tamo iza one pregrade sa slikon od Marka Livaje

Ajme, rekla je Ineska, baš me zanima oče li ić u muški ili u ženski kondut

A najbolje da ga ti Manita Hari špijuniraš, pa vidi je li u pitanju broj jedan ili broj dva, reka je Špiro

Najradije bi bacija bombu, reka je Mate pitiespijovac

Svitu moj, reka je Zdene koji su ovo, šta se ovo događa, nu ih jesu maniti, s onim maskama, ko zna biće su vako maskirani došli iz Njemačke

Dobar dan, šonjorina, mi smo se zeru izgubili, pa se može reć da sam ja izgubljena u Žeravi, ovo je moj kolega, on je jako duhovit po cili dan priča viceve, a kolegica kolegica je zakon

Dobro a šta ćete popit, rekla je Kate, jeste se i vi došli nać s tim pisnicima

A nismo rekla je Izgubljena u Žeravi, mi smo utekli iz Njemačke, tamo nas ganjaju po cesti, love ko kerove i onda nas pelcuju

Dobro i di ćete sad, pitala je Kate

Ne znamo rekla je kolegica koja je zakon

Mogu vam ja ispričat malo viceva o Dalmatincima, reka je kolega koji priča viceve

Ne bi vam priporučila, rekla je Kate, Mate ima bombu

A zašto ovdje niko ne nosi masku, pitala je kolegica koja je zakon

A mi smo svi domaći, reka je Špiro, svi imamo potvrde, triba li možda i vama potvrda da ste cijepljeni, ili neka druga

Ajme evo pisnika, rekla je Ineska, sad će afanat kad vidi Brku

Jebate koja je sad ono, reka je Zdene, nu je manita gađa pisnika limunovima, eno pogodila ga je u tintaru

Manijače jedan, dobra san ti bila kad san ti limunove slala, manijače dabili manijače, evo ti limunovim, ima o za tebe i za Bahru, kome si ti govorija da si Hrvat

Ajme meni Gospe moja, rekla je Ineska, ubit će ga

- 09:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #