Fressssssh

subota, 15.01.2022.

Drugi dan štrajka

Pitaju me kolege blogeri zar ja ne sumnjam u gospodare svijeta vezano uz ovu pandemiju, i mislim li da znanstvenici imaju sve odgovore.

Pitanje je motivirano valjda mojim krutim stavovima prema antivakserima.

Kao prvo moram priznat da imam krute stavove prema antivakserima, smatram ih kukavicama kretenima i lošim ljudima, i uopće me ne zanima jesu li u nečemu u pravu, pobogu ni Hitler nije baš sve bio u krivu.

Da odmah dodam da sve one koji smatraju da antivakseri imaju pravo na drugačije mišljenje smatram neopisivo glupim idiotima, jednako kao sto bi smatrao i one koji bi mislili da ljudožderi imaju pravo na drugačije mišljenje.

Da pojasnim i onima koji su se naljutili na mene zbog toga, ja naime ni s ubojicama ili silovateljima ne ćaskam, niti imam namjeru ubuduće, jednako kao ni s antivakserima i onima koji imaju razumijevanje za iste.

Stoga ukoliko spadate u neku od tih skupina, ne morate mi se vise nikada obratiti, slobodno me možete smatrati isključivim, i reći da sam eto ja kriv za sve, imate moj blagoslov.

I da mislim da jedino znanost ima odgovore, dapače kao kršćanin, mislim da su vrhunski znanstvenici, puno bliže Bogu nego mi obični ljudi, cak vi se usudio tvrditi da Bog jasnije progovara kroz znanstvene spoznaje, nego u hramovima ili putem gorućih grmova.

Kao sto već puno puta rekoh meni nije potrebno da Isus bude mađioničar koji pretvara vodu u vino, da bi vjerovao, moja vjera proizlazi iz spoznaje da postoje nadahnuti ljudi koji rade transplantacije, to je po meni puno veći dokaz božje prisutnosti, nego kad Isus pretvara vodu u vino.

E da ako se neki ateista slučajno slaže oko bilo čega sa mnom, s njima isto ne razgovaram, kao ni s antifašistima.

- 15:34 - Komentari (20) - Isprintaj - #