Fressssssh

petak, 31.12.2021.

Silvestrovo on my mind

Danas sam dobio poklon, kao dokaz da dobre želje i nakane, uvijek nađu put, malo je reći da sam bio ugodno iznenađen, i bez i malo lažne skromnosti ponosan, zbog saznanja da sam zaslužio da se netko oko mene tako potrudi.

Ukupnom dojmu je pridonijelo i to da tu osobu smatram dragom, i na puno dobrih načina posebnom.

Ako vam se čini da se pravim važan potpuno ste u pravu.



Ako mi zavidite ja vas razumijem, evo ovdje možete vidjeti i mog osobnog djeda božićnjaka, kako vježba penjanje.

Od godine koja odlazi neću se posebno opraštati, neću ni razmišljati o njoj, za neke stvari još nije vrijeme, ko zna kada će i biti.

Ljubav, iznenadni pokloni, i osobni božićnjaci, ublažavaju sve boli i tuge.

Vi koji mislite da vas volim, ne morate osjećati nikakvu zahvalnost prema meni, sve ste odradili sami, ja vas takve vidim, pa ako vam se takva slika sviđa uživajte.

Vi koji mislite da vas ne volim, griješite, ja vas kao i ove prije vidim baš takve kakvi jeste, a ako vam se za slika ne sviđa, uvijek možete biti kakvi god hoćete, meni a i svima drugima je sasvim svejedno.

U godini koja dolazi ja imam samo jednu želju, a nije Eurojackpot niti bi je mijenjao za Eurojackpot, a vama želim svima da budete zdravi, a ostalo si sami izvoljevajte, i nikad nemojte sumnjati u to koliko vas volim :)

Hvala ti na poklonu, još jednom, zbog njega se osjećam boljim, a što bi čovjek više mogao poželjeti u ova šugava vremena.

Voli vas vaš Fresh, njegova uža zagrebačka ekipa, i sve Niprije.

- 23:03 - Komentari (23) - Isprintaj - #