Fressssssh

utorak, 14.12.2021.

fatalna privlačnost

Jel vas zabavljaju glupani?

Meni je najdraže gledat kako se koprcaju kad brane neobranjivo.

Pa postanu agresivni, ultimativni, i šta ti ja znam.

Koji su to likovi, ufurani u ideju da je do njihovog mišljenja nekome stalo, je isto kao i do moga, moš mislit.

Mislim da sam vrhunac svog spisateljskog umijeća i ljubavi prema pisanoj riječi dosegao kad sam uveo načelo nerazgovaranja s kretenima.

Nema većeg priznanja, iskaza poštovanja, i naklonosti, nego razgovarati se s ljudima, makar bili neistomišljenici, zar ne.

A nije da se ja s neistomišljenicima sit ne napričam, cak i s onima koji nesuvislo brane kretene.

U prošlom postu sam se referirao na visprenu raspravu u kojoj nisam sudjelovao, ali sam kao negativan primjer spomenut.

Zamjera mi se što osobe koje svojim idiotarijama po recentnim znanstvenim spoznajama ugrožavaju živote drugih ljudi, nazivam glupanima i kretenima, pa sam nakon pomnog razmišljanja došao do zaključka da bi bilo ispravnije karakterizrati iste kao ubojice, a one koji im daju pravo na drugčije mišljenje, i nesuvislo pokušavaju racionalizirati kukavičluk i bolesne umove, idiotima i kretenima.

I da i ja koji sam se tri puta cijepio se mogu zaraziti, i prenijeti virus nekome drugome, i da taj neko drugi može umrijeti, ali ja sam uradio sve sto sam mogao da se to ne desi, a vi filozofi koji laprdate o jebenim slobodama, ste kukavice i zadnje ljudsko smeće

Ne vi niste glupi vi ste bešćutni ološ a oni koji zagovaraju neka vaša prava su besprizorno glupi.

eto sad smo nakon, fašista, komunista, homoseksualaca, libtarda, migranata, vjerskih fanatika, militantnih ateista, dobili još jednu skupinu koja objedinjuje navedene kao agresivnu manjinu koja bi život svih nas oblikovala po njihovim mentalnim i inim poremećajima

inače danas se na još jednom blogu vodi rasprava u kojoj ne sudjelujem, niti imam namjeru sudjelovati, ali me se spominje

nije li fenomenološki zanimljivo kako se kod autora koje inače skoro niko ne jebe dva posto, čim se muhama učini da bi se moglo raditi o popularnom blogeru, nasrnu na uradak ko na govno

pa sad vi recite da nema nešto u tim narodnim poslovicama

- 13:16 - Komentari (17) - Isprintaj - #