Fressssssh

srijeda, 01.12.2021.

Željo moja, tugo moja

Jeste vi primjetili da ljudi projiciraju stvarnost prema vlastitim željama, sto onda naravno nema veze s realnošću.

Valjda zato ja vaki prizeman sustavan i analitičan ljudima idem na živce, pogotovo kad ispadne da sam ja koliko njihove želje bile žarke, nekako bliži realnosti.

Dakle nisam ja baš toliko pametniji od vas koliko se čini, nego manje fantaziram, a i pametniji sam ali ne tako strašno puno kao što se čini.

U konačnici se bez veze ljutite na mene, zbog vlastitih fantazija, i neprihvaćanja vaših vlastitih mana.

Morate naučit prihvaćat sebe kakvi jeste, ako se ne sviđate sebi kakvi jeste, mijenjajte se, budite kakvi god želite, bez veze vam je da ostajete isti i pizdite na mene jer eto za razliku od drugih, ja sam pošten prema vama pa vam ne uljepšavam stvarnost.

Evo recimo kad ja kažem da se neću razgovarati s vama jer se s kretenima ne razgovaram dovoljno je da se prestanete ponašat kao kreteni, i siti ćemo se napričat.

Nemojte biti ko Ipsilonka koja se uvijek iznova nada da nisam u pravu, budite realni.


- 21:09 - Komentari (13) - Isprintaj - #