Fressssssh

nedjelja, 03.01.2021.

Predvidivost

nakon kičastih dizajnova, koji su odazvali društvene potrese u našoj maloj kliniki, koji su rezultovali gubitkom pamćenja, a bome i arhiva, po našome bloghaeru su se pojavile neke urokljive oči koje osim šta izgledaju urokljivo, izgledaju i poprilično retardovano

tako da se zna da ukolijko dođe do gubitka pamćenja, ili nedaj Bože arhivica, nije kriv Instalirani administrator, nego skupina okulista koji odazivaju neugodu po blogu

kako prepoznati glupana

svakome se može dogoditi, i svakome se događa da pogriješi, doduše nekima rjeđe a nekima češće, ali samo glupani se uvijek iznova zakopavaju sve dublje, dakle što veći glupan to veće rupa u koju se zakopaje

i sad opet dolazimo do prijatelja, naklonosti i moralnog integriteta

poznato je da ja rijetko ili gotovo nikad ne griješim, ali nema Frešovca, i pogotovo Frešovki koje nisu barem jedno sto puta popizdile na mene, kad su kojekakve teme u pitanju, najčešće svjetonazorske, s posebnim akcentom na ženska pitanja, i izgovorile mi i napisale koješta, pa smo onda imali žive i visprene rasprave, ili bi se ja pokunjio jer bi shvatio da griješim

zato me čudio da glupanima, baš niko neće da kaže da griješe, nego im daju svesrdnu podršku dok se ovi u nemuštim pokušajima obrane vlastite budalaštine, zakopaju sve dublje

baš bi volio čuti od vas zašto to ljudi rade

je li problem u glupanima, koji su toliko uvjereni u svoju nepogrešivost, da ne dopuštaju drugačije mišljenje

ili su ovi njihovi kobajagi prijatelji, u stvari samo očajne kućanice, i žene zarobljene u muškom tijelu, svjesni da su im glupani jedino preostalo društvo

zašto se kontinuirano raspravlja o tome kako sam ja prost, vaki naki, a ne raspravlja se o tome kako su neki jednostavno glupi

ako se već družite s prostakom kao što sam ja, jer sam nevjerojatno šarmantan, i ono što vas najviše uzbuđuje intelektualno superioran

zašto se ljudi druže s bezličnim glupanima

ja mislim da je u pitanju očaj, a vi ?

Osnovna karakteristika glupana je predvidivost, tako smo u javnom prostoru zadnjih dana imali niz predvidivi istupa glupana, od onog Brojača krvnih zrnaca Pupovca, preko lažnog invalida Peđe Matica, i gradonačelnika koji više minja partije nego neke blogerice mudante Dumbovića, pa do mitskog epohalnog glupana Truta kojem ime sve kaže.

Zato je vrlo važno da se glupani uklone iz svih javnih službi, jer je šteta koju tamo čine nemjerljiva, i baš je glupo da ih plaćamo da nas zajebaju, nek oni lipo budu glupi na vlastiti, račun ili na račun nekog ko je veći glupan od njih.

Ono na što glupani računaju je zaborav, ljudsko pamćenje na nivou čovječje ribice, i vaša pohlepa za komentarima, oni će uvijek odigrat na kartu, da ćete vi ko zadnji idiot, zbog ponekog komentara blejit u pulsirajuću vadžajnu.

Zašto ljudi tako rijetko onima koje nazivaju prijateljima kažu da ne rade budale od sebe?

- 09:19 - Komentari (41) - Isprintaj - #