Fressssssh

subota, 26.12.2020.

Vanzemaljci su zelene boje

Eto i to smo zbavili.

Na Badnjak san počeja kuvat u 8 ujutro, prvo bakalar na crveno, za ekipu na poslu, bila je velka teća, i sve se izilo.

Onda san kuva drugu rundu bakalara bianco za moje doma, jer su oni taki naručili, isto je bila velika teća, pa smo ga razdilili na tri mista da se ne grupiramo previše, i da svi dobiju bakalar da ne moraju ist pizdarije.

Jedne godine sam i na ratištu, na liniji kuva bakalar, jer zna se selo more propast ali ne i običaji

Ja san se nako poluizolirA jer mi je od kolege žena pozitivna, ko zna možda sam i ja, a ne bi tija bar ove starije i bolesne izlagat nikakvom riziku.

Dica su se javila, dobili su čestitke koje im je Kika naslikala, on je već veliki dječak, a naša mala šišmišica, Oće iskočiti iz one ležaljke.

Božić je ljubav, zato bijednicima i smeta, jer ih podsjeća na to koliko su u stvari usamljeni, pa ćete uvijek iznova čut priče o rvatinama, katolibanima, lošim vjernicima, komercijalizaciji, i šta ti je znam čemu.

Ne znam jeste li vi primjetili da se najveći idioti uvijek proglase naprednima, iako su to u pravilu glupani i likovi obilježeni nezdravim odnosom s majkama.

Za koji dan kad bude pravoslavni Božić, neće se vodit nikakava velika diskusija, neće se pričat o komercijalizaciji, niko nikoga neće nazivat srbendama, samo će se oduševljeno čestitat, napredni naprednima.
Ateisti će jako pazit da ne povrijede vjerske osjećaje kolega pravoslavnih vjernika, jer znaju da je to neprilično.

Lucidno zar ne.

Kad ovima staronaprednima, pridružimo ove novonapredne eksperte za epidemiologiju, koji su jedina brana od Elona Muska i njegove rakete, da vam za račun ljudi guštera ne ubrizgaju čipove i otkriju sve o vama i tajni recept za krempite od pokojne babe.

Jebate kad nas napadnu vanzemaljci koji su obično zelene boje, triba ih samo pustit da uđu u glave ovih Lucida i antielonmusk koalicije, utekli bi glavon bez obzira.

- 10:52 - Komentari (38) - Isprintaj - #