Fressssssh

četvrtak, 24.12.2020.

Propusnice

Autobus tvrtke Calypso polazi s perona 405 na liniji za Split preko Gospića , Zadra i Šibenika, u deset sati.

Ajme mi ćemo prije otić pa nećemo vidit ko je iša na more, rekla je Mela.

Mela di ti je kuvar, pita je Kupus, al si ga izgubila.

Ajme metila san kufer doli, jadna ti sam utušit će mi se, a jedva san ga uvatila, ajme šjor šofer morete li stat, moran nešto izvadit iz kufera.

Ne može gospođo, i nemojte me više uznemiravat, i vako san cili manit, jebate umisto da doma zidan kućicu od kamenčića, ja moran vozit ovoliki bus, usrat ću se od straja.

Mela ostavi čovika, vidiš da će se usrat, Tigi, Tigi, dođi vamo sist s nama.

Šta će nan on reka je Kupus, još će Počet molit ode.

Ajme Kupus jesi ti smotan, kako šta će nan, rekla je Sarah be, on ima slobodni prijatelja, Tigi samo ti dođi, pusti kupusa, ako ga opandrčin ovin novinama u kojima je izašla moja priča zamantat će mu se.

Šinjorina a zašto vi samo mučite, i vi mi parite poznati.

Ja mučin jer se ne volin vozit u busu, jer onda moran pričat s ljudima, a meni je lakše ubit i oderat vepra kapitalca nego ćaskat u busu.

Ajme meni, sva san se unervozila, rekla je Mela, moran nešto izist, iman jabuku sa moje jabuke, ima li ko tumperinić.

Iman ja rekla je ona šta stalno muči.

Ajme koliki je, rekla je mela mene je toga straj, nikad nisan izila jabuku s tolikin.

E taj je za veprove reka je Euro, more odma s njim od vepra ćevape Napravit, a kad smo kod ćevapa znate li di su najbolji ćevapi u Augsburgu.

Ajme njega, sad mi priča o ćevapima, sad san se još više unervozila, rekla je Mela.

I ja bi mogla mlatnit ćevape,’rekla je ona šta stalno muči.

Ja neću ist ćevape, da se ne usmrdin, ja bi se ljubila rekla je Sarah be, Tigi koji su ti tvoji slobodni prijatelji, dođi vamo ajmo ih tražit na fejspuku.

Ajme zašto stajemo, nu policija je na cesti rekla je mela.

Jebate sad će nas pitat propusnice, reka je Kupus.

Šta su to propusnice, pita je Euro.

To ti je Ausweis;’reka je Kupus.

A to, reka je Euro, neman to, ja ću mu Dat sto eura.

Imaš li dvi po pedeset, reka je kupus, pa da oba imamo propusnicu.

Dobar dan reka je policajac.

Dobar dan reka je šofer.

Šta ste vi gospodine tako problidili nije valjda da se bojite hrvatske policije.

Nije šjor policajac ja se bojin busa.

Onda u redu, ajmo propusnice na sunce.

Šjor policajac zove vas kolega.

Štef kaj je,’kaj kričiš.

Kaže kolega da nešto lupa u bunkeru, znate li vi nešto o tome.

Ne znam šjor policajac, ja u stvari ni ne želim vozit ovaj bus, ja bi samo svoju kućicu zida.

Jeli, reka je policajac, kućiš se, Oće li bit svatova, najbolje ti se sad ženit ne moraš nikoga zvat, ajmo otvorit bunker.

Ajme eno izvlaču mog kuvara, šjor policajac čekajte da van rastumačin, rekla je Mela.

Samo vi gospođo budite u busu, kolega je uvatija migranta u bunkeru, sad ćemo ga mi natamburat i potirat u Bosnu.

Ajme šjor policajac, nemojte ga natamburat, to je moj kuvar nije migrant, slučajno san ga metila u kufer pa doli, jer oni Freš nije reka da mogu ić i oni šta nisu blogeri.

Gospođo, polako spustite taj nož, šta će vam toliki nož, ko da ste krenuli na kolinje a ne u Beograd.

Ajme šjor policajac nije to moj nož, ja san samo tila ist jabuku, jer ogladnin kad san nervozna, pa mi je ova šinjorina dala nož, ona s njim dere veprove.

Šofer, vozi u stanicu, moramo ovo zeru proučit, imamo migranta u bunkeru, i hladno oružje u busu.

Šjor policajac ja i Euro imamo propusnice, jel morete nas ostavit na benzinsku dok to riješite, reka je kupus, evo saće vam Euro Dat propusnice.

Da vidin, super su van propusnice, more na benzinsku, javite se Marici tamo recite da vas šalju Štef i Jura pa će vas pustit u kafić koji ne dela i Dat van pivu.

Kako ne dela, pita je Euro

Muči Euro reka je Kupus, nije kafić Bandić pa da mora uvik delat

Di ćete vi gospođo, pita je policajac, ženu s crvenim koferom

U bus di bi drugo, rekla je žena sa crvenim kuferom

Ne morete u bus, imamo situVaciju

Gospon policajac sitiVaciju imamo kad ja kuvan ajvar, da nisan popila šlaftablete, sad bi vam sve rastumačila,’vako sad moran zeru prileć, a baš ste zgodni, parite ka australski vatrogasac sa kalendara iz petog miseca

Ajde pali, vozi šta si se usra, nećemo ti ništa, ti migrant ajde u službeno vozilo.

Iden i ja šnjin rekla je Mela, niko mi ga neće ukrast pa ni policija

- 06:52 - Komentari (28) - Isprintaj - #