Fressssssh

utorak, 22.12.2020.

Lijepi al siroti

Jebate jesam i ja smotan, te vaki su, te naki su, a nikako da nađem pravi naziv.

I onda u jednoj od ovih jalovih rasprava, mislim ko da će gluperde postat pametnije ako neko raspravlja s njima, wonabe intelektualac izbosne, upotrebi jedan nadasve simpatičan naziv i kod moje prijateljice Julke reče, pazi sad vi Frešovci. Grudi su mi se odma ispunile ponosom, blogere se naziva po meni, ko u junačkoj narodnoj pjesmi.

Ono nu Frešovaca, nu im sjajnog oružja.

I kako sad da Čovik ljubazno ne uzvrati istom mjerom i cijelu tu ekipu ne nazove po njihovom intelektualno i na sve druge načine najpotentnijem članu.

Ime se samo od sebe nametnulo, dok sam se kupao u kadi, vrisnuh ko Arhimed, nu Lucida.

Jel da da je lipo ime Lucidi, puno lipše nego gluperde i ta druga greza imena.

Jel se vama sviđa ?

Meni je super, mislim da najbolje utjelovljuje karakteristike te inače heterogene skupine, bezveznjaka koji bi eto baš htjeli biti ono što nisu, a htjeli bi bit pametni.

Ajd utješno je barem to, kad već nisu pametni, što su lijepi, barem oni čije slike smo vidjeli.

- 06:40 - Komentari (21) - Isprintaj - #