Fressssssh

petak, 18.12.2020.

Jozo

Ajme šjor veterinar srića da ste došli, cila sam se spotila od straja, evo i neki osip me napa oko pupka, oćete pogledat, mogu van i ožiljak pokazat, morete ga zeru i popipat ako oćete, rekla je Sarah be.

A moga bi, nako čisto iz profesijonalni razloga zeru pogledat, reka je veterinar,’za ovi osip bi van bilo najbolje namazat se kremon sa maslinovin uljen, ima jedna žena od moje neviste, njezine rodice, čovika, tetka u Vrgorcu šta radi svakakve kreme.

Ajme šjor veterinar ja bi cilu kolekciju od žene kupila samo kad bi me vi tili namazat rekla je Sarah be.

Oće li gospodin potirat kravu, rekla je Niša, meni se piša.

Evo sad će, ne požurivaj ga, rekla je Sarah be, vidiš da me prigledava.

Upišat ću se, rekla je Niša.

Šjor veterinar, oćete potirat kravu da Niša more ić pišat, a mi dva moremo popit kavu i zeru se bolje upoznat.

Nije krava, nego bik,’reka je veterinar.

Dobro onda potirajte bika, da Niša more ić pišat.

Ja ne znan kako se tiraju bikovi, ja san diplomira male životinje, patke, mačke, zecove, i papige, mogli bi pustit pasa da ga potira, šinjorina šta vi mislite.

Upišat ću se.

Eno neka žena pari ka seljanka, gospođo jeste vi odavde pitala je Sarah be.

Jel mene pitaš, rekla je žena šta pari ka seljanka, nego oklen bi bila, šta si ti ćerce tako razgolicala, priladit ćeš mijur pa ćeš pišat svaki pet minuta.

Ja ću se upišat rekla je Niša

Gospođo znate li vi potirat ovu kravu, ja i šjor veterinar tribamo ić na kavu da me bolje prigleda, rekla je Sarah be

Meni se piša, rekla je Niša

To je Jozo Brozo, bik od mog divera Stipe, sad će on, Stipeeee, miči ovog svog Jozu, upišat će se žena.

Evo mene, reka je Stipe, ajme šinjorina šta van je lip pupak.

A je, baš san ga pokazala šjor veterinaru, i ovi vaš Jozo je lip.

A je, reka je Stipe, moga bi i njega veterinar zeru pogledat.

A nemore, on je specijalista za zecove, i papige, i mene, Morat ćete nać svog veterinara, ovi je moj.

Ajde Jozo biži odatle, samo znaš past cviće okolo, kad triba skočit na junicu, usereš se ka grlica, reka je Stipe.

Ajme ja bi to volila vidit, rekla je Sarah be, kako skače na junicu.

Dobro Oće li neko dovest tu junicu da skoči, rekla je Niša, upišah se dok vi tu provodadžišete.

Ajme šinjorina šta van je lip pas, reka je Stipe, iman i ja Blekija, on nije tako lip, pari ka da je đavlu s udice uteka, ajde Jozo dimi upišat će se šinjorina.

Eto, rekla je Sarah be, otiša je, ajmo u kafić.

Ajmo reka je veterinar.

Pali ovu škatulu i vozi, rekla je Niša, skoro san se upišala.




- 06:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #