Fressssssh

srijeda, 16.12.2020.

Cura za udaju

Jesi čula onu, rekla je Sarah be, rekla je da izmišljamo, jer stalno spominjemo Freša, biće bi nju tribale spominjat

Ma pusti nju, rekla je Niša, samo da jon se udat.

I ja bi se udala rekla je Sarah be, da se ne pritvorin u zločestu ženu sa pason, i izumišljenin dječkon.

Ajme di mi je pas, rekla je Niša, vraćaj se Nazad po pasa.
Ti se moreš udat kad Oćeš, nit si zla, niti pariš hobit, nego si bome lipotica.

Ajde odma mi je zeru lašnje, rekla je Sarah be, baš ti fala, jel ono tvoj pas tamo kod kioska, pasićuuu.

Opet me mater zove, rekla je Niša, ja ću popizdit, alooo majčice
Evo sad ću doć, Sarah be se Oće udat pa imamo kriznu situaciju
Nije ciganka majko, ona je iz Zagreba
Nema cigansko ime, to jon je nadimak na blogu
Ne mogu ti sad tumačit šta je blog
Zna majko, zna kuvat, neće je ostavit radi neslane juhe
Rekla san da dolazin.

Gospe moja išempjat će me ta žena, di smo ono stale, aha pa šta te oni Bosanac ne oženi.

A tija bi on, samo nema stalni posal.

A mlad je zaposlit će se, paš se onda udat, rekla je Niša, ajme vidi neki stopira, biće Brad Pit.

Bit će prije neki Mate Pijančina, nego Brad Pit, a nemamo ga di ni stavit, jedva smo pasa ugurale.

Jel znaš ti put do Splita pitala je Niša, ili Oćeš da ti ja govorin
.
Smartić sam vozi samo se ti zavali i guštaj, rekla je Sarah.

Dokle smo došle pitala je Niša, di smo sad, ja san zeru trenila.

Ne znan di smo sad je pisalo Brštanovo, biće smo falile, kad trefimo nekog seljaka pitat ćemo.

Ajme Sarah pazi krava, rekla je Niša, jebate kolika je šta ćemo sad.



Pusti pasa na nju da je potira, rekla je Sarah be.

Jesi ti manita da mi prokine pasa, sviraj joj da se makne.

Ne radi mi sirena, rekla je Sarah ne, ajme zvrči mi mobitel, ko jeee

Dragi ti si, kako vi u Bosni tirate krave.
Šta te briga di san našla kravu,
Jesi ti naša stalni posal
Kaš me ženit
Sad ću samo da znaš zvat veterinara, da makne kravu i udat ću se za njega.

- 07:08 - Komentari (24) - Isprintaj - #