Fressssssh

subota, 24.10.2020.

Andromaha

Jeste vi primjetili kako su Blogeri i blogerice promoćurna bića, koja krasna rič promućurna.

Evo recimo kad ja napišen osobe smanjene inteligencije, oni se odma pripoznaju, nepogrešivo znaju o kome pišen, ili Impotentni pjesnik, nedojebane skojevke, stari prdonja.

Neki dan sam reka da su nove blogerice tuke, mislio sam na neke kokoši koje su se nakratko bile pojavile pa nestale, u biti to nisu ni bile nove blogerice, nego jedni u nizu očajnih pokušaja pisanja bloga koji će nekoga zanimat, od jednih te istih bezveznjaka i bezveznjača.

Onda je blogerica Builderica pitala jel se to odnosi na nju.
Žena ne izgleda sebi ka tuka, ali šta zna šta meni vakom nenormalnom more past na pamet, pa je lipo pitala, i ja san reka da ona nije tuka nego neke druge.

Za razliku od nje kad ja spomenem osobe smanjene inteligencije, oni se odma pripoznaju, svi do jednoga, pa se skupe na nekom blogu i diskutiraju , zgražaju se i međusobno hrabre, pa čekaju Oće li ko doć Dat im podršku, i onda niko ne dođe.
Oni zeru inteligentniji, neće da dopustu sebi da se pripoznaju među osobama smanjene inteligencije.

Andromaha je bila žena od Hektora, onda je kad je Ahil beknija Hektora bila priležnica od njegovog sina Neoptolema, iako mu je mogla bit mater, pa se onda posli udala, za Hektorovog brata Helena.

Iz svega ovoga šta smo čuli o Trojanskom ratu moremo zaključit da je Homer bio seksom opsjednuti stari perverznjak sklon izmišljanju, i da su mu djela ka da ih je Jelena Veljača pisala.

Dakle da rezimiramo, ja samo kažem hop, a nekad ni to, a oni skaču li ga skaču.

Da nije mojih vjernih skakača, i ja bi bio samo jedan od blogera koji nešto laprdaju, i niko ih ne jebe dva posto.

Ovako, su moji Hopsići, zaslužni što sam postao popularni bloger, skoro pa influjencer, i apsolutno ne moram brinuti za popularnost dokle god je idiota bez maske, obožavatelje masovnih ubojica, i žena zarobljenih u muškom tijelu.

Ja sam inače dobro, malo me pere ova južina, baš nešto mislim koliko sam sretan čovjek, imam ženu koja me voli ovakvog kakav sam, naravno ne bez razloga, krasnu djecu i unučad, sve moje potrebe za ljubavlju su zadovoljene, i ne trebam se uopće pretvarat da bi se nekom svidio, nije li to oslobađajuće.


A vi, kako ste vi, pretvarate li se ili vas boli nježnik šta neko skače.

- 15:05 - Komentari (23) - Isprintaj - #